دوره‌ی کاربردی طراحی کمپین در شبکه‌های اجتماعی

photo_2016-10-30_02-48-16

استارت‌آپ، شرکت یا سازمانی که در آن هستید اهدافی دارد، بودجه‌ای به شما می‌دهد و از شما می‌خواهد که کمپینی را در «شبکه‌های اجتماعی» راه‌اندازی کنید…
چه موضوعی برای کمپین انتخاب خواهید کرد؟ چه متنی؟ چه تصاویری؟ چه ویدیوهایی؟ کجا تبلیغ کنید؟ چه تبلیغ کنید؟ برگردیم عقب‌تر، استراتژی شما چیست؟ اصلا با راه‌اندازی کمپین در شبکه‌های اجتماعی قرار است چه دستاوردهایی داشته باشیم؟ دوباره جلوتر میرویم… چگونه کمپین‌هایمان را ارزیابی کنیم؟ برای کمپین بعدی باید چه مواردی را مدنظر داشته باشیم؟دنیای “واقعی” بازاریابی را کمی از نزدیک ببینیم…
دعوت می‌کنیم با ۵۰% تخفیف ویژه در «دوره‌ی حرفه‌ای و کاربردی طراحی کمپین در شبکه‌های اجتماعی» در روز پنجشنبه ۱۳ آبان در پردیس فنی دانشگاه تهران شرکت نمایید.
کد تخفیف: sm50ut
لینک ثبت نام : https://evand.ir/events/smarketing
همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام کانون کارآفرینی از برنامه های آتی ما مطلع شوید:

https://telegram.me/kkarafarini_ut
کانون کارآفرینی دانشگاه تهران
زمان:پنجشنبه ۱۳ ابان ۱۳۹۵ ساعت ۹ الی ۱۴
آدرس: امیر اباد شمالی-بعداز جلال ال احمد-پردیس فنی دانشگاه تهران– پارکینگ کتابخانه مرکزی(قلمچی) شتابدهنده دیموند

یک دیدگاه